Jašíková 6, 826 73 Bratislava, č.tel.: 02/48291257, č.faxu: 02/48291260, email: sopkrkbl@sopk.sk
:: Regionálne komory SOPK
11.10.
2012
Ako postupovať pri reklamáciách zákazníkov, odberateľov a dodávateľov
Kategória: semináre Vydané dňa:29.09.2012 (700x prečítané)
Seminár je určený pre všetkých podnikateľov, ktorí predávajú tovary alebo poskytujú služby – čiže majú zákazníkov, odberateľov a dodávateľov,pracovníkom obchodných a reklamačných oddelení.

Viac informácií v prílohe: reklamacie_okt.pdf

Mgr. Daniela Grznárik
e-mail: daniela.grznarik@sopk.sk
tel: 02/48291297
:: Mesačník BRK SOPK
:: Aktuálne informácie
:: Platforma
:: Projekty
:: Novinky
home web dotazník
Táto webstránka bola vytvorená aj pomocou redakčného systému phpRS.
© Slovenská obchodná a priemyselná komora