Jašíková 6, 826 73 Bratislava, č.tel.: 02/48291257, č.faxu: 02/48291260, email: sopkrkbl@sopk.sk
:: Regionálne komory SOPK
14.03.
2013
Ako postupovať pri reklamáciách zákazníkov, odberateľov a dodávateľov
Kategória: semináre Vydané dňa:04.03.2013 (839x prečítané)
Seminár je určený pre všetkých podnikateľov, ktorí predávajú tovary alebo poskytujú služby.

Viac informácií v prílohe: reklamacie_marec.pdf

Mgr. Daniela Grznárik
e-mail: daniela.grznarik@sopk.sk
tel: 02/48291297
fax: 02/48291260
:: Mesačník BRK SOPK
:: Aktuálne informácie
:: Platforma
:: Projekty
:: Novinky
home web dotazník
Táto webstránka bola vytvorená aj pomocou redakčného systému phpRS.
© Slovenská obchodná a priemyselná komora